Saturday, December 25, 2010

PENGAKUAN

Assalamualaikum,

Adakah anda sedar akan kehilangan saya dari Khamis sehingga Ahad minggu lepas? Facebook tidak online. Blog tidak ber-update. Anda tahu mengapa?

VACATiON!!

Guess what? Where was I vacationing? Well, lets say... Shahrizal Shaharuddin pergi tempat tersebut directly lepas SPM dan Ahmad Hamizan baru sahaja balik dari tempat yang sama. Syaza Syamsul Bahari sekarang ini di sana. Izyan Izzati juga sudah ke sana. Yes! My family and I was in Temasik!

Memang best bagi orang yang goody-goody. Yang neat, bersih, kemas and stuffs like that. Tetapi bagi orang yang hendak cuba segalanya... tidaklah berapa W.O.W. kot. Rasanya-lah.

Anyway, memang it was a pengalaman-lah. Saya suka ke Singapura itu kerana second time kot keluar negara. Memang tidak tersangka-sangka-lah..

Well dibawah ini ada beberapa gambar saya di Singapura





Depan pintu masuk

Tangkap gambar dengan Globe

Close up

Sebelum masuk sound stage Steven Spielberg

Belakang itu Firaun yang hidup, bukan patung!

Donkey dan Gingy

Puss in Boots

Di hadapan Castle of Far Far Away

Mary-go-round Madagascar style!

Apa hal-lah pergi telan?

りゅたろ - Belum tamat lagi.

4 comments:

hanis khalil said...

hisham;)
ko belikan aku pape tak?
haha
seriously,,i love your style in picture 3 ;)
well,u look ..emm,good?
ok lah bye.nanti aku post aku kat GENTING JE!
k2,daaaaa

syasya said...

eyh..cantik pic tuh..yg telan air cam best plak..haha

りゅたろ やました (Ryutaro Yamashita) said...

Hanis., sama jerw kott pic no 3 tuh dgn yg lain2., haha,, BTW., Genting pun ok what.,

りゅたろ やました (Ryutaro Yamashita) said...

Fasya., pic mana.,?? huhu,, Telan air tuh., bukan idea asal., haha,,!!