Sunday, March 13, 2011

KEMBALi MENGHANTUi?

Assalamualaikum,

Wah! Agak berhabuk juga blog ini. Namun saya ada melihat beberapa jejak-jejak manusia yang datang bertandang ke blog ini walaupun lama tidak diupdate. Terima kasih!

Buat masa ini saya telah plan hampir 30 post yang bakal saya tulis kesemuanya suatu hari nanti (harap-harap lah). Kini, saya hanya mempunyai satu masalah... iaitu pertukaran bahasa secara mendadak! Saya tidak bermaksud dari Bahasa Melayu Semenanjung ke Bahasa Melayu Sabah tetapi sebaliknya. Agak kekok untuk menulis kembali kerena saya sudah terbiasa mendengar rakan-rakan (Sabahan) berbicara sehari-hari, maka secara tidak langsung saya juga terikut sedikit-sedikit baik dari segi percakapan mahupun suara minda (suara yang anda dengar dalam kepala ketika anda berfikir itu).

Akhirul kalam, bersabarlah anda untuk mendapatkan updates terbaru kerana saya perlu unpack dan uruskan 1001 kerja sebelum kembali menulis.

2 comments:

Anonymous said...

hahaha...apa ko rasa??siok kn..

りゅたろ やました (Ryutaro Yamashita) said...

Siok la bha.,!! haha,,