Wednesday, April 18, 2012

Tiada Tajuk Khusus

Assalamualaikum.

Sesungguhnya, post terakhir saya di blog ini bertajuk: Please Answer the Question pada 11 Disember 2011. Ini bermakna dah 129 hari saya tak kemas kini blog dan 129 hari juga membawa maksud dah lebih empat bulan saya menyepi. 

Saya tak minat nak bagi alasan terhadap apa yang berlaku tapi saya rasa saya bakal bercerita juga. Tiada coretan yang berjela-jela panjangnya untuk post ini kerana saya hanya mahu beritahu sedikit sebanyak situasi blog ni ketika ini. Saya cukup yakin dan percaya bahawa anda boleh membuat deduksi sendiri bersandarkan apa yang anda lihat dalam blog ini. 

Tak perlu sebenarnya saya tulis post tidak bermakna ini melainkan untuk mengiyakan apa yang telah anda tahu.

Ambik kau... banyak gila perkataan 'ni'.

No comments: